İki dostun hikayesi

A. Caner YENİDÜNYA
1 min readApr 6, 2024

--

Tilki bir gün ormanda gezerken

Kurda rastlamış

Yalnız görünce Kurdu

Yanına sokulmuş

Seninle arkadaşlık yapabiliriz

Yalnızlık insana mahsustur

Kurt sonunu bildiği hikayenin

Devamını merak etmiş

Olur Tilki kardeş

Biraz ileride bir koyun sürüsü görünmüş

Tilki Kurda hadi sen koş kovala

Ben gizlendiğim yerden önlerine çıkar birini yakalarım

Kurt sürüye doğru koşmuş

Gözüne kestirdiği avını tam yakalamış ki

Tilki çıkagelmiş

Bir ucundan tutmuş teslim olmuş koyunun

Ortak olmuş kurdun avına

Sonra çıkagelmiş Tilkinin ailesi

Onlar da katılmış ziyafete

Günler haftaları, ayları kovalamış

Kurt yakalamış Tilki avlanmış

Tilkinin yavruları büyümüş, ailesi genişlemiş

Kurt misafir olmuş sofralarına

Uzaklaşmış diğer kurtlardan

Kurtlar sofrasında olmaktansa

Tilkiye ortaklık onun da işine gelmiş

Gel zaman git zaman

Kurt sıkılmaya başlamış hep koşmaktan

Avına misafir olmaktan

Nazlanır olmuş

Avlar azalmış,

Tilki kurdun yaşlılığına yormuş

Dostum artık herkes kendi yoluna gitsin

Bizim avlarımız küçük seni doyuramıyoruz

Koşamıyorsun demeye getirmiş de

Kurt dişlerini gösterince geri adım atmış

Ne yapsın Tilki

Çıkagelmiş bir gün yanında genç bir kurtla

Yeni dostum tanıştırayım demiş

Kurulmuş kurtlar sofrası

Yenilmiş genç olanı

Tilki biz dostuz ne mutlu bana

Böyle yürekli güçlü bir dostum var

Sarılmış kurda, boynu kurdun dişleri arasında

Misafir olmuş kurdun sofrasına…

Dilden dile dolaşmış

İki dostun trajedisi

Tilkinin kurdun sofrasına kadar süren saltanatının hikayesi..

--

--

A. Caner YENİDÜNYA

Prof. Dr. , Hukuk, Ceza ve Ceza Muhakemesi Hukuku, Kriminoloji, İnfaz Hukuku